Dag niet zo zomer, hallo ook niet zo zomer! - Reisverslag uit Elshout, Nederland van Loeka Bijnen - WaarBenJij.nu Dag niet zo zomer, hallo ook niet zo zomer! - Reisverslag uit Elshout, Nederland van Loeka Bijnen - WaarBenJij.nu

Dag niet zo zomer, hallo ook niet zo zomer!

Blijf op de hoogte en volg Loeka

23 Juli 2012 | Nederland, Elshout

Morgen, 12:00 in de middag, is de tijd daar.
De eerste vlucht, 12 uur in totaal, laat mij om 6:30 lokale tijd ( 02:00 NL) in Kuala Lumpur landen. Vervolgens om 10:05 naar Melbourne om daar om 20:05 lokale tijd te landen (12:00 NL) met een reistijd van zo'n 8 uur. Heerlijk.
Hallo Jetlag!

Nee, ik ben niet zenuwachtig, jawel ik heb er heel erg veel zin in. Wat ook niet zo gek is, alles is voor de eerste week geregeld en de rest kan ik fijn daar doen. Ik heb er een jaar naar toe geleefd en eindelijk mag ik.

Wat heb ik mee voor vermaak: een tas met Bruce de ken-pop (want alle aussiemannen heten Bruce), Australiëboekjes, homemade stripverhalen over The Final Destination, mijn laptop vol foute films als Finding Nemo en The Spongebob Movie, een MP3 met even foute muziek (en niet zo foute als Paul Simon) en aantekeningenboekjes voor nog meer enorm geweldige blogs. Yup!

Hoe is het weer daar nu: Bagger : D Het is daar winter, met zo'n 15 graden overdag en 8 graden snachts. Hier en daar wat regen. Niet zo anders als dat Nederland afgelopen tijd als zomer heeft gehad, dus.

Als ik geland en gesetteld ben in het hotel/hostel dan laat ik het jullie uiteraard allemaal weten ;D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loeka

Actief sinds 16 April 2012
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 9816

Voorgaande reizen:

24 Juli 2012 - 06 Augustus 2013

Stage en afstuderen in Melbourne

Landen bezocht: