"Nog maar een maand" en andere onoriginele titels - Reisverslag uit Elshout, Nederland van Loeka Bijnen - WaarBenJij.nu "Nog maar een maand" en andere onoriginele titels - Reisverslag uit Elshout, Nederland van Loeka Bijnen - WaarBenJij.nu

"Nog maar een maand" en andere onoriginele titels

Door: KangaroosandKoalas

Blijf op de hoogte en volg Loeka

24 Juni 2012 | Nederland, Elshout

Dus, bij deze, mijn allereerste officiele waarbenjij.nu reisverslag jeeee : D
Dus. Stiekem is het ook als een testje om te zien of alles werkt zoals ik wil dat het werkt.

Een update. Het is dus de 24e. Juni, dat wel. 24 juli is mijn vliegticket geboekt dus het zou nu nog wel een hele maand duren voor ik vertrek. Het idee dat het nog maar een maand weg is, is veel minder eng dan het idee dat het volgende week nog maar 3,5 week is. Dan mag ik ineens niet meer in maanden denken maar ik weken.
Mijn visum is officieel aangevraagd en is nu in behandeling in Adelaide. Het is alleen nog de vraag of ie op tijd komt. Een beetje knijpen is het dus wel.
Uiteraard zal ik het niet kunnen weerstaan om het enorm enthousiast naar iedereen te schreeuwen zodra het binnen is, dus je hoort het wel : D

  • 24 Juni 2012 - 13:37

    Tomdabom:

    Even testen of reageren werkt, en ja hoor!

  • 28 Juli 2012 - 02:07

    Angelique:

    hey

  • 28 Juli 2012 - 02:09

    Angelique:

    hey, grappig; blindtypen. Je ziet nl. in het veld niet wat je typt, maar het kwordt wel geplaatst. Nu maar hopen dat er geen rare fouten in staan.
    Hey Loek; waar blijven je verslagen? Je bent er nu nal een paar dagen. Al veel te vertellen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loeka

Actief sinds 16 April 2012
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 9826

Voorgaande reizen:

24 Juli 2012 - 06 Augustus 2013

Stage en afstuderen in Melbourne

Landen bezocht: